Skip to content
Content marketing i SEO
  • BLOG
  • e-book O SEO
  • FREEBIE
  • SKLEP
  • OFERTA
  • O MNIE
  • KONTAKT
0 - 0,00 zł

Kategoria: analityka

Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics a planowanie contentu

Posted on 14 listopada 201914 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Nie wiesz, co publikować na blogu? Nie wiesz, co Twoi odbiorcy czytają najchętniej? Zajrzyj do Google Analytics, a znajdziesz w nim prawdziwą kopalnię wiedzy nie tylko na temat tego co, ale również gdzie, warto publikować. Zobacz kilka miejsc, które warto... czytaj dalej
jak dodać kod śledzenia Google Analytics

Jak dodać stronę do Google Analytics?

Posted on 11 listopada 201914 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Dane analityczne na temat tego, co dzieje się na Twojej stronie, to prawdziwa kopalnia wiedzy. Google Analytics wykorzystywane jest przede wszystkim przez marketingowców i posiadaczy sklepów internetowych, ale nawet jeśli masz tylko blog, to i tak powinieneś wiedzieć, co robią... czytaj dalej

Kim jest Twój odbiorca – Google Analytics pomoże Ci go poznać!

Posted on 17 października 201914 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Jednym z kluczowych pytań, które zadają zawsze i wszędzie wszyscy marketingowcy, jest pytanie o grupę docelową. Musisz ją znać, jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing i to niezależnie od tego, jakim kanałem chcesz się komunikować. Nie zawsze jednak założenia co do... czytaj dalej
jak być widocznym w google

Strona www i co dalej? Jak zacząć być widocznym w Google?

Posted on 2 października 201924 marca 2020 by Agnieszka Wojtas
Gdy zaczynasz swój biznes, to jedną z pierwszych rzeczy, o której myślisz jest strona internetowa. Poświęcasz masę czasu na dopieszczenie strony, zastanawiasz się, jaką czcionkę wybrać, czy przesunąć margines jeszcze ciut na w lewo, a może w prawo, a potem,... czytaj dalej
jak pisać teksty

Jak pisać teksty na strony internetowe?

Posted on 6 czerwca 201819 kwietnia 2020 by Agnieszka Wojtas
Pisanie tekstów na strony www wielu osobom wydaje się dziecinnie proste. No bo cóż to za problem – kilka zdań, to każdy potrafi sklecić. A jednak jeśli chcesz mieć dobre teksty na stronę, to musisz im jednak poświęcić nieco więcej... czytaj dalej
pozycjonowanie stron SEO

Pozycjonowanie stron – jak sprawdzić efekty?

Posted on 31 stycznia 201725 maja 2020 by Agnieszka Wojtas
Pozycjonowanie stron wzbudza sporo emocji i czasem kojarzy się z wiedzą tajemną. Ja uważam, że dobry content marketing, a więc wartościowa treść to podstawa. Trzeba jednak pamiętać, że siłą napędową ruchu z Google jest optymalizacja pod SEO czyli m.in. odpowiedni... czytaj dalej
jaki content warto pisać

Jaki content się liczy? – podsumowanie po roku blogowania

Posted on 10 stycznia 201714 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Już ponad miesiąc minął od pierwszej rocznicy mojego bloga, a ja dopiero teraz mam czas na podsumowanie. Najpierw chciałam podzielić się z Tobą moimi osiągnięciami związanymi z ruchem i liczbą unikalnych użytkowników (UU), ale potem stwierdziłam, że to wcale nie... czytaj dalej
skuteczny marketing

Skuteczny marketing w małej firmie? Wyznacz cele!

Posted on 2 stycznia 201714 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Rok 2017 rozpoczęty, więc to świetny czas na podsumowania i nowe plany. Mam na myśli nie tylko plany typu: "schudnę 5 kg do wakacji", ale również plany firmowe. Jeśli masz firmę i chcesz, by firma przynosiła zyski, to czego potrzebujesz... czytaj dalej
pozycja strony w Google

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Posted on 2 grudnia 201614 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Marzysz o tym, żeby Twoja strona znalazła się na topowych miejscach w Google, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Każdy właściciel strony internetowej i małej firmy marzy o tym, żeby znaleźć się w topowych pozycjach na liście wyników... czytaj dalej
darmowe narzędzia google

4 darmowe narzędzia Google, które pomogą Ci w prowadzeniu biznesu

Posted on 22 sierpnia 201614 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Darmowe narzędzia Google to temat rzeka. Gmail, Google Calendar, Google Drive czy Google Maps pomagają  w organizacji życia, nie tylko biznesowego, ale i codziennego. Dziś jednak chciałabym poświęcić odrobinę uwagi narzędziom, które są przydatne w prowadzeniu biznesu. Dzięki nim można... czytaj dalej

Nawigacja po wpisach

Starsze wpisy

Szukaj

Kategorie

  • podstawy
  • analityka
  • SEO
  • narzędzia
  • content
  • strategia
  • case study
  • wywiady

Agnieszka Wojtas

Od 8 lat zajmuję się content marketingiem, copywritingiem i SEO. Pomagam właścicielom małych firm zdobywać lepsze pozycje w Google. Na moim blogu dzielę się moją wiedzą na ten temat, byś mógł samodzielnie zadbać o swoją stronę www.

Prywatnie jestem żoną fajnego męża i mamą wesołej trójki 😉

Tagi

analiza słów kluczowych blog blog firmowy blogowanie case studies cel copywriter efektywny content marketing google analytics google keyword planner Google Search Console google trends grafika influencer infografika jak pisać bloga jak pisać teksty jak prowadzić blog firmowy keyword klient konkurencja link building linkowanie marketing online mała firma optymalizacja planer słów kluczowych planowanie podcasty pozycja google pozycjonowanie na długi ogon przydatne narzędzia SEMSTORM SEO i pozycjonowanie społeczność statystyka słowa kluczowe teksty tematyka ux video content wartościowa treść wpis gościnny wskaźniki Yoast
  • Produkty

    • content marketing podstawy KURS strategia content marketingu w 3 krokach 47,00 zł
    • jak pisać teksty przyjazne SEO Bezpłatny kurs video: Przygotuj teksty przyjazne SEO w 10 krokach
    • Webinar: Dlaczego Twoja strona nie jest wysoko w Google?
  • © liczysiecontent.pl
    Polityka prywatności

    Wykorzystuję tu pliki cookies do prawidłowego działania strony: w celu analizy ruchu na stronie, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

    Content marketing i SEO
    Powered by  GDPR Cookie Compliance
    Polityka prywatności

    https://www.liczysiecontent.pl/polityka-cookies/

    Strictly Necessary Cookies

    Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

    If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.