BLOG

pozycjonowanie

3 SEO tips, czyli co możesz zrobić w ciągu 30 minut dla swojej strony

Walka o wysokie pozycje w Google jest w niektórych branżach bardzo zacięta. Inne jeszcze nie całkiem zdają sobie sprawę z potęgi Internetu i swoją obecność w sieci traktują po macoszemu. To właśnie w tych branżach jest największy potencjał, który możesz wykorzystać, by zyskać przewagę konkurencyjną. Zobacz, jak możesz wykorzystać wolne 30 minut i zadbać o swoją stronę pod kątem SEO.

wyszukiwarka grafiki google

Wyszukiwarka grafiki Google – jak wykorzystać jej potencjał?

Czy wiesz, że wiele osób nie docenia potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarce graficznej, z której użytkownicy korzystają coraz częściej? Zobacz, w jakich branżach sprawdza się to najlepiej i jak możesz wykorzystać potencjał wyszukiwarki graficznej Google.

grupa docelowa

Grupa docelowa – dlaczego musisz ją znać?

Jeśli prowadzisz biznes lub myślisz o jego otwarciu, to z pewnością nie raz spotykasz się z pytaniem o to, kto jest Twoją grupą docelową. Bez wiedzy na temat tego, kim jest Twój klient nie zajdziesz zbyt daleko, bo będziesz działał po omacku. Nie wierzysz? Zobacz, dlaczego musisz znać swoją grupę docelową.

wysokie pozycje Google czy warto

Czy zawsze warto być wysoko w Google?

Wysokie pozycje w Google to marzenie niemal każdego właściciela firmy. Walka o nie trwa nieraz bardzo zaciekle i są firmy, które obok dobrych praktyk SEO stosują również Black Hat SEO czyli działania, które są uznawane za nieetyczne i mogą odbić się czkawką. Czy jednak zawsze warto walczyć o to, by być wysoko w Google? Ja uważam, że nie 😉. Kiedy nie warto?

potrzeby klientów a słowa kluczowe

Potrzeby klientów a wybór słów kluczowych

Znajomość potrzeb klienta, to kluczowa sprawa, gdy planujesz swoje działania marketingowe. Od tego zależy nie tylko to, jaki przekaz będziesz budować, ale również to, jakich słów kluczowych będziesz używać. Zobacz, jak potrzeby klientów wpływają na wybór słów kluczowych.

trendy google

Trendy Google i ich wpływ na content marketing

Tworzenie treści sezonowych to Twój as w rękawie, który zaczynasz wyciągać, gdy zaczyna się zainteresowanie danym tematem. Zobacz, jak wykorzystać Google trends, by sprawdzić jak wygląda Twoja branża pod kątem sezonowości, a potem wykorzystaj tę wiedzę przy planowaniu działań contentowych.

gdzie założyć bloga

Gdzie założyć blog?

Blog to już od kilku lat nie internetowy pamiętnik nastolatki, ale przede wszystkim jedno z najskuteczniejszych narzędzi content marketingu. Dzięki blogowi można budować swój wizerunek eksperta, tworzyć treści wspomagające pozycjonowanie i przyciągać do siebie nowych czytelników. Często jednak, zanim blog zacznie istnieć, pojawia się pytanie: gdzie założyć blog. Oto moje porady w tej kwestii.

planowanie słów kluczowych

Słowa kluczowe – jak wybrać te najlepsze?

Wszyscy chcemy, by nasze działania SEO przynosiły efekty w postaci np. zwiększonego ruchu na stronie czy konwersji. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni dobór słów kluczowych, co wymaga odpowiedniej analizy. Zobacz jak się za taką analizę zabrać i zrób taką dla swojej strony.