BLOG

narzędzia planowania słów kluczowych google

Jak dobrać słowa kluczowe – 6 skutecznych narzędzi propozycji słów kluczowych

Masz pomysł na post na blogu, uważasz, że temat jest fantastyczny i jeszcze przed jego publikacją widzisz oczyma duszy jak dzięki niemu zwiększy się ruch na Twojej stronie. Publikujesz i ….? I ku wielkiemu Twojemu rozczarowaniu nic się nie dzieje. Zaczynasz się zastanawiać, co jest z tym tekstem nie tak. Myślisz, że może tekst wcale nie jest taki ważny, jak Ci się wydaje. I wymyślasz tysiąc innych przyczyn zaistniałej sytuacji. Tymczasem rozwiązanie może być prostsze niż Ci się wydaje.

Poradnik: jak wypromować sklep internetowy? cz. 2 – optymalizacja treści pod SEO

W pierwszej części poradnika jak wypromować sklep internetowy podkreślałam, że ogromną rolę w pozyskiwaniu nowych klientów ma wartościowa treść. Dziś podpowiem, gdzie umieścić treści, by wspomagały one widoczność strony w Google.

jak wypromować sklep internetowy

Poradnik: jak wypromować sklep internetowy? – cz. 1

Każdy z właścicieli nowego sklepu internetowego staje przed pytaniem, jak wypromować sklep internetowy. Rynek jest bowiem mocno konkurencyjny i tylko dobra strategia promocji może pomóc w osiągnięciu zamierzonych celów. Zaczynam serię wpisów na temat promocji sklepu internetowego. Dziś część 1: jak wypromować sklep internetowy przy pomocy content marketingu.

widocznosc strony w wyszukiwarce

Czy Google widzi moją stronę? -widoczność strony w wyszukiwarce

Marzeniem każdego, kto zakłada swój blog, sklep internetowy czy stronę firmową jest to, żeby być na pierwszych pozycjach w Google. To jednak wymaga sporo pracy, która opiera się przede wszystkim na odpowiednim przygotowaniu treści na stronie pod pozycjonowanie i SEO. Okazuje się jednak, że mimo dobrze wykonanej pracy nad treściami, z użyciem słów kluczowych itd., Google nie widzi naszej strony. Zobaczmy najczęściej pojawiające się przyczyny takiego stanu.

o czym pisać bloga

O czym pisać na blogu? + PREZENT

Chcesz wykorzystać blog do zdobywania nowych klientów, ale nie wiesz o czym pisać na blogu? Zajrzyj do wpisu i przekonaj się, jak w kilku krokach stworzyć zarys tematów na bloga i zyskać wartościowy ruch na stronie.

pozycjonowanie strony jak zacząć

Pozycjonowanie strony – od czego zacząć?

Jeśli nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz. To coraz popularniejsze powiedzenie doskonale oddaje ducha współczesnego świata. Ja poszłabym nawet o krok dalej: jeśli masz własny biznes, a nie jesteś widoczny w TOP10 Google, to prawdopodobieństwo, że klienci będą do Ciebie walić drzwiami i oknami jest bardzo niewielkie. Wysokie pozycje w Google to absolutna konieczność, a Ty masz dwie opcje: możesz to zlecić zewnętrznej firmie lub spróbować zająć się tym samodzielnie. W każdym z tych przypadków musisz jednak wiedzieć, jaki jest CEL pozycjonowania i o tym będzie dziś słów kilka.

content marketing książka

„Content marketing” by Tomasz Stopka – recenzja książki

Wpadła mi w ręce ostatnio książka Tomasza Stopki pt. „Content marketing”. Jest pisana lekko i przyjemnie, dlatego przeczytałam ją z dużą przyjemnością w dwa wieczory, wcale nie czując, że czytam literaturę branżową (z całym szacunkiem dla tej ostatniej 😉). Ale poza tym ma jeszcze kilka innych zalet, o czym poniżej.

czym jest SEO

SEO – co to jest?

Temat SEO i pozycjonowania pojawia się w blogowych grupach raz po raz. Często blogerzy czy właściciele małych firm panicznie się tego tematu boją i są przekonani, że nie ogarną tego samodzielnie. Ja jednak za każdym razem przekonuję, że SEO nie należy się bać i warto zrobić ten pierwszy krok, by zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi.

meta tagi co to jest

Meta tagi – co to jest i jak je stosować?

Meta tagi są przez wiele osób traktowane po macoszemu. Wiele osób nawet nie do końca wie, czym są meta tagi, nie mówiąc o tym, że mało kto wie, jak z nich korzystać. Dzisiejszym wpisem chciałabym to zmienić, bo uważam, że meta tagi mają moc. I jest to moc marketingowa!