BLOG

Jak sprawdzić pozycję strony w Google? 2 narzędzia, które Ci to ułatwią

Pozycje strony w Google to temat, który budzi wiele emocji. Niemal każdy przedsiębiorca marzy o tym, by być wysoko w Google, ale nie każdy wie, jak to może sprawdzić. Wpisywanie kolejno różnych fraz w Google jest baaaardzo czasochłonne, a przy tym kompletnie niemiarodajne. Google różnicuje bowiem wyniki wyszukiwania w zależności od tego, jaka jest Twoja lokalizacja i historia wyszukiwań, więc trudno na tej podstawie ocenić, jak widzą Twoją stronę inni. Są jednak narzędzia, które mogą Ci w tym pomóc.

pozycjonowanie

3 SEO tips, czyli co możesz zrobić w ciągu 30 minut dla swojej strony

Walka o wysokie pozycje w Google jest w niektórych branżach bardzo zacięta. Inne jeszcze nie całkiem zdają sobie sprawę z potęgi Internetu i swoją obecność w sieci traktują po macoszemu. To właśnie w tych branżach jest największy potencjał, który możesz wykorzystać, by zyskać przewagę konkurencyjną. Zobacz, jak możesz wykorzystać wolne 30 minut i zadbać o swoją stronę pod kątem SEO.

wyszukiwarka grafiki google

Wyszukiwarka grafiki Google – jak wykorzystać jej potencjał?

Czy wiesz, że wiele osób nie docenia potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarce graficznej, z której użytkownicy korzystają coraz częściej? Zobacz, w jakich branżach sprawdza się to najlepiej i jak możesz wykorzystać potencjał wyszukiwarki graficznej Google.

grupa docelowa

Grupa docelowa – dlaczego musisz ją znać?

Jeśli prowadzisz biznes lub myślisz o jego otwarciu, to z pewnością nie raz spotykasz się z pytaniem o to, kto jest Twoją grupą docelową. Bez wiedzy na temat tego, kim jest Twój klient nie zajdziesz zbyt daleko, bo będziesz działał po omacku. Nie wierzysz? Zobacz, dlaczego musisz znać swoją grupę docelową.

wysokie pozycje Google czy warto

Czy zawsze warto być wysoko w Google?

Wysokie pozycje w Google to marzenie niemal każdego właściciela firmy. Walka o nie trwa nieraz bardzo zaciekle i są firmy, które obok dobrych praktyk SEO stosują również Black Hat SEO czyli działania, które są uznawane za nieetyczne i mogą odbić się czkawką. Czy jednak zawsze warto walczyć o to, by być wysoko w Google? Ja uważam, że nie 😉. Kiedy nie warto?