Skip to content
Content marketing i SEO
  • BLOG
  • e-book O SEO
  • FREEBIE
  • OFERTA
  • SKLEP
  • O MNIE
  • KONTAKT
0 - 0,00 zł

Kategoria: case study

Case study to po polsku mówiąc studium przypadku. W tym dziale znajdziesz wywiady oraz opisy różnych problemów, z jakimi zetknęłam się osobiście lub zetknęli się z nimi moi klienci. Publikuję je, bo wierzę, że dobry case study, w którym pokazana jest określony sposób rozwiązania danego problemu może pomóc. Być może zobaczysz analogię sytuacji, z jaką spotykasz się na co dzień i dzięki case’owi znajdziesz rozwiązanie? Może uda Ci się uniknąć błędu, bo wyciągniesz wnioski z działań innych?

Jeśli chcesz podzielić się z moimi czytelnikami swoim case study, to daj znać. Czekam na maila: agnieszka@liczysiecontent.pl

porady SEO

Porady SEO na przykładzie 3 stron www

Posted on 29 listopada 2019 by Agnieszka Wojtas
Chcesz zobaczyć, jak nawet krótki rzut oka na stronę wystarczy, żeby znaleźć błędy w optymalizacji SEO on-stie? Mam dla Was 3 strony, na których pokazuję najważniejsze problemy mające wpływ na ich widoczność w Google. Zaznaczam od razu, że nie jest... czytaj dalej
efekty pozycjonowania case study

Efekty pozycjonowania – sześciokrotny wzrost ruchu w ciągu 3 miesięcy – case study

Posted on 30 października 201931 października 2019 by Agnieszka Wojtas
Kiedy zobaczę efekty pozycjonowania? Kiedy będzie widać, że moja praca nad SEO przynosi rezultaty? Skąd mam wiedzieć, że robię skuteczne SEO? To pytania najczęściej zadawane przez osoby, które chcą zadbać o widoczność strony w wyszukiwarkach. Niestety konkretna odpowiedź na nie... czytaj dalej
dobra infografika

Przepis na dobrą infografikę – zdradza Gosia Zimniak

Posted on 13 lutego 20178 listopada 2017 by Agnieszka Wojtas
Od pewnego czasu, jak myślę infografika – to myślę Gosia Zimniak. Gosia jest dla mnie niekwestionowaną mistrzynią tego gatunku i bardzo się cieszę, że miałam okazję zapytać ją o przepis na dobrą infografikę.  Chcesz go poznać? Zapraszam do czytania :) Cześć... czytaj dalej
pozycjonowanie stron SEO

Pozycjonowanie stron – jak sprawdzić efekty?

Posted on 31 stycznia 201725 maja 2020 by Agnieszka Wojtas
Pozycjonowanie stron wzbudza sporo emocji i czasem kojarzy się z wiedzą tajemną. Ja uważam, że dobry content marketing, a więc wartościowa treść to podstawa. Trzeba jednak pamiętać, że siłą napędową ruchu z Google jest optymalizacja pod SEO czyli m.in. odpowiedni... czytaj dalej
jak zrobić quiz

Jak zrobić quiz krok po kroku – case study

Posted on 29 września 20169 listopada 2017 by Agnieszka Wojtas
Pozyskiwanie leadów to gorący temat, który pojawia się zawsze, gdy mówimy o budowaniu społeczności wokół bloga czy firmy. Już kiedyś pisałam jaką wartość ma budowanie społeczności, a dziś chcę Ci pokazać jeden ze sposobów generowania leadów, którym jest quiz. Posłużę... czytaj dalej
jak pisać bloga

Jak prowadzić blog? – odpowiada Wojciech Wawrzak

Posted on 13 czerwca 201617 listopada 2017 by Agnieszka Wojtas
Pytanie jak prowadzić blog pojawia się wśród moich klientów bardzo często. Uważam, że warto uczyć się od najlepszych, dlatego o tym jak prowadzić blog rozmawiam z Wojciechem Wawrzakiem. Wojciech Wawrzak prawnik, który na swoim blogu praKreacja.pl przystępnym językiem tłumaczy zawiłości... czytaj dalej
jak pisać bloga

Jak prowadzić blog firmowy – case study v.3

Posted on 26 kwietnia 201623 marca 2021 by Agnieszka Wojtas
Czas na kolejny wpis z cyklu "Jak prowadzić blog firmowy - case study". Dziś moim gościem jest Iza Jurasik - Kamińska, były dziennikarz, rzecznik prasowy, bloger. Aktualnie właścicielka firmy Pani PRojekt, marki dekoracji do domu Po zachodzie oraz tekstyliów kuchennych... czytaj dalej
o czym pisać bloga

Jak prowadzić blog firmowy – case study v.1

Posted on 18 marca 201617 listopada 2017 by Agnieszka Wojtas
Niniejszym wpisem rozpoczynam cykl case studies na temat blogów firmowych. Będę rozmawiać z osobami z różnych branż, które zdecydowały się prowadzić blog firmowy. Dziś rozmowa z Ewą Tomczak.   Ewa Tomczak - Animator zmian Trener biznesu, konsultant i marketingowiec z... czytaj dalej
opinie użytkowników

User generated content – pozwól tworzyć klientom

Posted on 3 marca 201617 listopada 2017 by Agnieszka Wojtas
Obco brzmiący termin user generated content (UGC), to nic innego jak content, który tworzą Twoi czytelnicy. Może mieć on formę wpisów, zdjęć, filmików czy jeszcze inną, ale łączy je jedno: zostały stworzone przez użytkowników. Co możesz zyskać wykorzystując w swoich... czytaj dalej

Szukaj

Kategorie

  • analityka
  • podstawy
  • SEO
  • narzędzia
  • content
  • strategia
  • case study
  • wywiady

Agnieszka Wojtas

Od 9 lat zajmuję się content marketingiem, copywritingiem i SEO. Pomagam właścicielom małych firm zdobywać lepsze pozycje w Google. Na moim blogu dzielę się moją wiedzą na ten temat, byś mógł samodzielnie zadbać o swoją stronę www.

Prywatnie jestem żoną fajnego męża i mamą wesołej trójki 😉

Ostatnie wpisy

  • Jak stworzyć ramowy plan treści na blog?
  • Struktura posta blogowego – dlaczego jest ważna
  • Prowadzenie bloga firmowego – jakie teksty publikować?
  • Artykuły SEO- co musisz o nich wiedzieć?
  • Black Friday 2021 – zestawienie promocji dla SEO, contentu i biznesu online

Tagi

analiza słów kluczowych blog case studies cel copywriter efektywny content marketing google google analytics google keyword planner Google Search Console google trends grafika influencer infografika jak pisać teksty keyword klient konkurencja link building linkowanie marketing online mała firma optymalizacja planer słów kluczowych planowanie podcasty potrzeby pozycja google pozycjonowanie na długi ogon przydatne narzędzia SEMSTORM SEO i pozycjonowanie sklep internetowy społeczność statystyka słowa kluczowe teksty tematyka trendy google ux video content wartościowa treść wpis gościnny wskaźniki Yoast

Dołącz do mnie na You Tube

https://youtu.be/6_vK7sQDYkc
  • Produkty

    • jak pisać teksty przyjazne SEO Bezpłatny kurs video: Przygotuj teksty przyjazne SEO w 10 krokach
    • Webinar: Narzędzia SEO dla początkujących - z czego warto korzystać?
    • pozycjonowanie stron poradnik SEO ebook SEO dla zielonych VIP 199,00 zł
  • © liczysiecontent.pl
    Polityka prywatności

    Wykorzystuję tu pliki cookies do prawidłowego działania strony: w celu analizy ruchu na stronie, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

    Powered by  GDPR Cookie Compliance
    Polityka prywatności

    https://www.liczysiecontent.pl/polityka-cookies/

    Strictly Necessary Cookies

    Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

    If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.