jaki content się liczy

Jaki content się liczy czyli co publikować na stronie?

Od pewnego czasu content odmieniany jest przez wszystkie przypadki. Mówi się o tym, że tworząc content musisz dawać swoim odbiorcom wartość, bo tylko wtedy zyskasz ich uwagę, a przy okazji możesz podnieść swoje notowania w rankingu Google. Co to jednak oznacza w praktyce? Jaki content tak naprawdę się liczy?

potrzeby klientów a słowa kluczowe

Potrzeby klientów a wybór słów kluczowych

Znajomość potrzeb klienta, to kluczowa sprawa, gdy planujesz swoje działania marketingowe. Od tego zależy nie tylko to, jaki przekaz będziesz budować, ale również to, jakich słów kluczowych będziesz używać. Zobacz, jak potrzeby klientów wpływają na wybór słów kluczowych.

trendy google

Trendy Google i ich wpływ na content marketing

Tworzenie treści sezonowych to Twój as w rękawie, który zaczynasz wyciągać, gdy zaczyna się zainteresowanie danym tematem. Zobacz, jak wykorzystać Google trends, by sprawdzić jak wygląda Twoja branża pod kątem sezonowości, a potem wykorzystaj tę wiedzę przy planowaniu działań contentowych.

gdzie założyć bloga

Gdzie założyć blog?

Blog to już od kilku lat nie internetowy pamiętnik nastolatki, ale przede wszystkim jedno z najskuteczniejszych narzędzi content marketingu. Dzięki blogowi można budować swój wizerunek eksperta, tworzyć treści wspomagające pozycjonowanie i przyciągać do siebie nowych czytelników. Często jednak, zanim blog zacznie istnieć, pojawia się pytanie: gdzie założyć blog. Oto moje porady w tej kwestii.