Czy masz szansę osiągnąć sukces blogowy? Quiz

sukces blogowy
Blogowanie to nie taka prosta sprawa. Wymaga wiedzy z różnych dziedzin, nie tylko z tej, której dotyczy blog. Dziś mam dla Ciebie quiz, którego wynik powie Ci, czy masz szansę osiągnąć sukces blogowy.
Odpowiedz na 10 pytań i dowiedz się czy blogowanie przyniesie Ci sukces.

Chcesz osiągnąć sukces blogowy? Sprawdź czy masz szansę?

Czy warto wykupić własną domenę?

Czy regularne publikowanie ma znaczenie?

Kiedy widać pierwsze efekty regularnego blogowania?

Czy warto promować publikowane treści?

Czy warto optymalizować treści pod kątem SEO?

Czy warto od początku prowadzenia bloga budować listę mailingową i wysyłać newsletter?

Czy warto promować blog w social mediach?

Czy na blogu powinny pojawiać się tylko artykuły?

Czy warto mieć na blogu zainstalowane Google Analytics

Czy mając newsletter na blogu muszę zgłaszać bazę danych do GIODO?

Ucz się dalej

O blogowaniu wiesz na razie niewiele. Trochę gubisz się w zasadach rządzących tym światem i nie bardzo umiesz się w nim odnaleźć. Nie zniechęcaj się jednak – każda droga na szczyt zaczyna się na dole. Czytaj, słuchaj podcastów, ucz się od lepszych, a z pewnością w końcu zobaczysz efekty.

Ucz się i działaj

Masz już pewien poziom wiedzy na temat prowadzenia bloga, ale do poziomu master jeszcze Ci dość daleko. Nie zniechęcaj się jednak, zdobywaj wiedzę i od razu ją wdrażaj. Pamiętaj – nie sztuka wiedzieć, sztuka umieć tę wiedzę zastosować. Dlatego małymi kroczkami cały czas idź do przodu. Zapewniam Cię, że po jakimś czasie zobaczysz efekty swoich działań.

Poziom wiedzy – master.

Masz ogromną szansę odnieść sukces w blogowaniu, bo wiesz na ten temat naprawdę dużo. Zacznij działać i bądź cierpliwy – content marketing nie działa z dnia na dzień.

 

 

 

 

 

Może Cię też zainteresuje:
jak często publikować posty blogowe

Częstotliwość publikacji postów blogowych to temat, który dość często pojawia się w rozmowach z moimi klientami. Pytają jak często publikować, Read more

Tytuł jest jedną z pierwszych rzeczy, którą widzi potencjalny odbiorca Twoich treści. Jest to pierwszy element, z pomocą którego możesz Read more