jaki content się liczy

Jaki content się liczy czyli co publikować na stronie?

Od pewnego czasu content odmieniany jest przez wszystkie przypadki. Mówi się o tym, że tworząc content musisz dawać swoim odbiorcom wartość, bo tylko wtedy zyskasz ich uwagę, a przy okazji możesz podnieść swoje notowania w rankingu Google. Co to jednak oznacza w praktyce? Jaki content tak naprawdę się liczy?

Jak sprawdzić pozycję strony w Google? 2 narzędzia, które Ci to ułatwią

Pozycje strony w Google to temat, który budzi wiele emocji. Niemal każdy przedsiębiorca marzy o tym, by być wysoko w Google, ale nie każdy wie, jak to może sprawdzić. Wpisywanie kolejno różnych fraz w Google jest baaaardzo czasochłonne, a przy tym kompletnie niemiarodajne. Google różnicuje bowiem wyniki wyszukiwania w zależności od tego, jaka jest Twoja lokalizacja i historia wyszukiwań, więc trudno na tej podstawie ocenić, jak widzą Twoją stronę inni. Są jednak narzędzia, które mogą Ci w tym pomóc.

wyszukiwarka grafiki google

Wyszukiwarka grafiki Google – jak wykorzystać jej potencjał?

Czy wiesz, że wiele osób nie docenia potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarce graficznej, z której użytkownicy korzystają coraz częściej? Zobacz, w jakich branżach sprawdza się to najlepiej i jak możesz wykorzystać potencjał wyszukiwarki graficznej Google.

grupa docelowa

Grupa docelowa – dlaczego musisz ją znać?

Jeśli prowadzisz biznes lub myślisz o jego otwarciu, to z pewnością nie raz spotykasz się z pytaniem o to, kto jest Twoją grupą docelową. Bez wiedzy na temat tego, kim jest Twój klient nie zajdziesz zbyt daleko, bo będziesz działał po omacku. Nie wierzysz? Zobacz, dlaczego musisz znać swoją grupę docelową.

gdzie założyć bloga

Gdzie założyć blog?

Blog to już od kilku lat nie internetowy pamiętnik nastolatki, ale przede wszystkim jedno z najskuteczniejszych narzędzi content marketingu. Dzięki blogowi można budować swój wizerunek eksperta, tworzyć treści wspomagające pozycjonowanie i przyciągać do siebie nowych czytelników. Często jednak, zanim blog zacznie istnieć, pojawia się pytanie: gdzie założyć blog. Oto moje porady w tej kwestii.

planowanie słów kluczowych

Słowa kluczowe – jak wybrać te najlepsze?

Wszyscy chcemy, by nasze działania SEO przynosiły efekty w postaci np. zwiększonego ruchu na stronie czy konwersji. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni dobór słów kluczowych, co wymaga odpowiedniej analizy. Zobacz jak się za taką analizę zabrać i zrób taką dla swojej strony.

seo copywriting

Jak pisać teksty pod SEO?

Chcesz, by teksty na stronie pomagały budować pozycję w Google? Zobacz jak pisać teksty pod SEO i daj szansę swojej stronie dotrzeć do szerszej grupy naszych potencjalnych klientów. Zobacz zatem, jak pisać teksty pod SEO, a ten poradnik krok po kroku Ci w tym pomoże.