Chcesz zobaczyć, jak nawet krótki rzut oka na stronę wystarczy, żeby znaleźć błędy w optymalizacji SEO on-stie? Mam dla Was 3 strony, na których pokazuję najważniejsze problemy mające wpływ na ich widoczność w Google.
Kategoria: SEO
Jeśli chcesz zgłębić SEO, które wielu jawi się jako wiedza tajemna, to doskonale trafiłeś. W tej kategorii znajdziesz wpisy na temat słów kluczowych, narzędzi wspomagających pozycjonowanie, analityki pozycjonowania.

Podstawy link building’u czyli budowania jakościowych linków dla naszej strony
Słyszałeś, że budowanie linków pomoże poprawić pozycję Twojej strony w Google? Zobacz, na czym polega link building, jak zdobywać linki oraz jak pozbyć się niechcianych linków, które mogą psuć Twoją pozycję.

SEO narzędzia: Ubersuggest – darmowa wyszukiwarka słów kluczowych
Narzędzia SEO to jeden z tematów, o który jestem pytana bardzo często. Dziś podrzucam darmowe narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych czyli Ubersuggest.

Efekty pozycjonowania – sześciokrotny wzrost ruchu w ciągu 3 miesięcy – case study
Kiedy zobaczę efekty pozycjonowania to jedno z pytań najczęściej zadawanych przez klientów. Niestety konkretna odpowiedź na nie jest bardzo trudna, bo widoczność strony w wyszukiwarkach zależy od bardzo wielu czynników. Pozwól jednak, że przedstawię Ci case study jednej z uczestniczek pierwszej edycji mojego warsztatu online: Jak pisać teksty SEO, która w ciągu 3 miesięcy zwiększyła ruch na stronie ponad 6 razy.

9 błędów w tekstach na stronach – sprawdź czy masz je u siebie!
Mówi się, że dobrze się uczyć na błędach, a najlepiej na cudzych błędach. Mam więc dla Ciebie listę błędów, które najczęściej pojawiają się w tekstach na stronach moich klientów.

Jaki content się liczy czyli co publikować na stronie?
Od pewnego czasu content odmieniany jest przez wszystkie przypadki. Mówi się o tym, że tworząc content musisz dawać swoim odbiorcom wartość, bo tylko wtedy zyskasz ich uwagę, a przy okazji możesz podnieść swoje notowania w rankingu Google. Co to jednak oznacza w praktyce? Jaki content tak naprawdę się liczy?

UX i SEO – przyjaciele czy wrogowie?
UX i SEO to dwa skróty, które w kontekście walki o wysokie pozycje w Google coraz częściej pojawiają się obok siebie. Powstaje jednak pytanie czy UX i SEO grają do jednej bramki? Czy to, co jest celem UX jest jednocześnie celem SEO?

Strona www i co dalej? Jak zacząć być widocznym w Google?
Masz stronę www i martwisz się, że nikt jej nie odwiedza? Zobacz, czy po jej publikacji zrobiłeś wszystko, co trzeba, by strona była widoczna w Google.

Jak sprawdzić pozycję strony w Google? 2 narzędzia, które Ci to ułatwią
Pozycje strony w Google to temat, który budzi wiele emocji. Niemal każdy przedsiębiorca marzy o tym, by być wysoko w Google, ale nie każdy wie, jak to może sprawdzić. Wpisywanie kolejno różnych fraz w Google jest baaaardzo czasochłonne, a przy tym kompletnie niemiarodajne. Google różnicuje bowiem wyniki wyszukiwania w zależności od tego, jaka jest Twoja lokalizacja i historia wyszukiwań, więc trudno na tej podstawie ocenić, jak widzą Twoją stronę inni. Są jednak narzędzia, które mogą Ci w tym pomóc.

3 SEO tips, czyli co możesz zrobić w ciągu 30 minut dla swojej strony
Walka o wysokie pozycje w Google jest w niektórych branżach bardzo zacięta. Inne jeszcze nie całkiem zdają sobie sprawę z potęgi Internetu i swoją obecność w sieci traktują po macoszemu. To właśnie w tych branżach jest największy potencjał, który możesz wykorzystać, by zyskać przewagę konkurencyjną. Zobacz, jak możesz wykorzystać wolne 30 minut i zadbać o swoją stronę pod kątem SEO.